ALUMNA INEXISTENT

Inici Forums Consultes Alumne/a ALUMNA INEXISTENT

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #328

    Bon dia,

    van tenir problemes per poder introduir a una alumna al GIA en el mòdul de pràctiques, quan vam poder fer-lo, vaig introduir a l’alumna, desar els canvis i com que estava encara amb Dl0, vaig fer l’enviament provissional. Però aquesta setmana quan he intentat fer el conveni al QBID en surt el missatge dient que l’alumna no existeix. Com podem crear el conveni?? al GIA ja han començat la resta de alumnes i hem tancat el DL1, per tant ja no puc fer més enviaments….

    Si us plau, com poder solucionar aquesta incidència??

    Moltes gràcies,

    Salutacions

    #329
    root
    Keymaster

    Bon dia,

    Des del servei tècnic del qBid no disposem de les dades de GIA.
    Hauria de posar-se en contacte amb el servei del SOC per tal de que es posin en contacte amb GIA per esbrinar que pot estar passant.
    (Nosaltres ja hem reenviat la incidencia via mail).

    #330

    Moltes gràcies, parlarem amb la tècnica referent del SOC.

    #331

    Hola novament,

    relacionat amb aquest tema, és possible donar d’alta al QBID directament a l’alumna?? ho dic perquè quan faig la recerca amb el seu NIE em surt aquest missatge: no hi ha dades ams els criteris introduïts. Si cerca un alumne sense quadern, torni a fer la cerca canviant sitema a BID al menu dalt a l’esquerra….

    ja em dieu si us plau

    Salutacions

    #334
    root
    Keymaster

    Per a practiques del SOC, les dades del alumnes provenen de GIA. No hi ha la possibilitat de crear l’alumne directament a qBID.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.