Assignació de tutor

Inicio Foros Consultas Otros Assignació de tutor

Viendo 2 entradas - de la 1 a la 2 (de un total de 2)
  • Autor
    Entradas
  • #294

    Hem vist que s’ha produït algun canvi al qbid: fins ara, quan buscàvem un tutor al qbid (un cop ja s’havia traspassat el GIA), teníem l’opció d’assignar-lo a un coordinador diferent (ens sortia un desplegable amb els dos coordinadors que tenim i l’assignàvem al que més ens interessava). Ara ens hem trobat que, no sabem per què, en traspassar-se la informació del tutor al qbid, ens l’ha assignat automàticament a un coordinador que no és l’habitual i ja no apareix aquesta opció per canviar-lo de coordinador.
    Remenant, hem trobat que si entrem al qbid com a usuari de qualsevol dels dos coordinadors, quan anem a la icona de la clau groga (a dalt a la dreta) per accedir a les dades del coordinador, ens apareix una tercera pestanya de tutors assignats on, teòricament, podem assignar i desassignar tutors. Ara bé, si provo d’assignar un tutor al coordinador que m’interessa, em diu que ja està assignat (tot i que veig que tinc alguns tutors que estan assignats a dos coordinadors i no passa res, per la qual cosa entenc que no és imprescindible que estigui assignat a un únic coordinador) i si provo de desassignar prèviament el tutor del coordinador erroni per assignar-lo després al coordinador correcte, no em deixa desassignar-lo: m’apareix a dalt una creu blanca dins d’una rodona vermella i, si m’hi poso a sobre, m’apareix el següent missatge: «No disposa de permisos per a editar un professor/tutor». He pensat que potser només el responsable legal té permisos per fer aquestes assignacions i desassignacions de tutors, però he entrat amb l’usuari del responsable legal i ni tan sols apareix aquesta tercera pestanya de tutors assignats. Així que no sabem com assignar un tutor a un coordinador determinat.
    També agrairíem que, quan es produeixin canvis en el qbid, com és ara aquesta tercera pestanya de tutors que abans no existia, ens ho comuniquéssiu.
    Volia adjuntar alguna impressió de pantalla per poder explicar el meu dubte més gràficament i sense «enrotllar-me» tant, però no sé si es pot fer a través del fòrum. Si preferiu que us enviï un correu electrònic adjuntant imatges, ja m’ho fareu saber.

    #297
    ADMINISTRADOR SISTEMA
    Participante

    Bona tarda,

    El problema ja ha estat corregit.

    Posem un enllaç a un petit manual per si es volen seguir les passes concretes per assignar/desassignar tutors.

    http://soc.empresaiformacio.org/wp-content/uploads/2016/07/Asignació-de-tutors-de-centre-SOC.pdf

Viendo 2 entradas - de la 1 a la 2 (de un total de 2)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.